قیمت این دوره: 299,000 تومان
  • مدرس دوره : فربد علی خانی
  • تعداد ویدیوها : 22 ویدیو
  • مدت زمان دوره : 7:7:00
  • سطح دوره : مقدماتی
  • وضعیت دوره : به اتمام رسیده
  • تاریخ آخرین بروزرسانی : 1400/07/25
ثبتـــ نام در این دوره ثبت نام در دوره
آموزش پروژه محور Blender

آموزش پروژه محور Blender

در این دوره ما  پا به دنیای 3D از نگاه نرم افزار محبوب blender میگذاریم  .

ما قراره با استفاده از ابزار های این نرم افزار و به صورت پروژه محور شروع کنیم به مدل سازی ، انیمیشن سازی و طراحی کاراکتر و کلی پروژه جذاب باهم انجام بدیم .

در این دوره من مطالب رو به ساده ترین حالت ممکن براتون بیان میکنم

پس تنها چیزی که قبل این دوره بهش احتیاج دارید علاقه و پشتکارتونه پس اگه این دو پیشنیاز رو دارید شما آماده این دوره هستید

کاراهایی که قراره در هنگام انجام پروژه بیآموزید

مدل سازی و طراحی

انیمیشن سازی

طراحی کاراکتر

انجام کلی پروژه از هرچی یاد گرفتیم

پیش نیاز: ندارد




فهرستـــ ویدیوها

مدت زمان دوره 7:7:00
  • با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1
  • معرفی دوره

00:03:00

معرفی دوره

2
  • آشنایی با محیط بلندر

00:23:00

در این قسمت به آشنایی با محیط نرم افزار blender میپردازیم و با فضای 3d آشنا میشیم

3
  • مدل سازی (شروع پروژه)

00:21:00

در این قسمت ما پروژمونو استارت میکنیم و با چند ابزار جدید آشنا میشیم

4
  • مدل سازی (طرح اولیه)

00:12:00

در این قسمت ما لایه ی جدیدمون را با ابزار ها و مادیفایر های جدید درست میکنیم

5
  • مدل سازی (طرح اولیه)

00:14:00

در این قسمت به تکمیل طرح اولیه میپردازیم

6
  • مدل سازی (Sculpture)

00:23:00

در این قسمت برای پیاده سازی جزییات بهتر در پروژه وارد بخش Sculpture میشویم

7
  • مدل سازی(Camera,Light)

00:19:00

در این قسمت ما دوربین و نور پردازی را به هم برسی میکنیم و یک رندر ساده از پروژمون میگیریم

8
  • مدل سازی(material)

00:20:00

در این قسمت با استفاده از متریال پراپرتی به رنگ کردن پروژهمون میپردازیم

9
  • مدل سازی (Texture)

00:20:00

در این قسمت ما با پوسته ها آشنا میشویم و به نحوه استفاده انها در پروژه را برسی میکنیم

10
  • مدل سازی (particle)

00:18:00

در این قسمت ما با پارتیکل ها آشنا میشیم و نحوه استفاده از آن در پروژه را برسی میکنیم

11
  • مدل سازی (Compositing)

00:09:00

در این قسمت برای ادامه پروژه وارد قسمت compositing میشویم و برخی از قابلیت های این قسمت را برسی میکنیم

12
  • انیمیشن سازی (Keyframe)

00:17:00

در این قسمت ما مفاهیم پایه و اساسی انیمیشن سازی در بلندر را باهم برسی میکنیم

13
  • انیمیشن سازی (physic)

00:20:00

در این قسمت ما با مفاهیم فیزیک در بلندر آشنا میشویم

14
  • انیمیشن سازی (physic2)

00:20:00

در این قسمت در ادامه ی جلسه قبل با استفاده از فیزیک انیمیشن ساده ای طراحی میکنیم

15
  • انیمیشن سازی (Render)

00:18:00

در این قسمت تمام کمال به مباحث رندرینگ ، فریم ریت میپردازیم و چندین خروجی مختلف را باهم برسی میکنیم

16
  • انیمیشن سازی(interpolation )

00:23:00

در این قسمت به مباحث انیمیشن سازی حرفه ای و درک عمیق تر از کیفریم ها میپردازیم و قسمت گراف ادیتور را باهم برسی میکنیم

17
  • انیمیشن سازی(Bone)

00:24:00

در این قسمت به مفاهیم استخوان گذاری ورتکس ها و ارمیچر ها میپردازیم

18
  • طراحی کاراکتر

00:30:00

در این قسمت وارد فصل جدیدمون میشیم و طراحی کاراکتر را شروع میکنیم

19
  • طراحی کاراکتر (rigging)

00:23:00

در این قسمت کاراکتر طراحی شده را استخوان گذاری میکنیم

20
  • طراحی کاراکتر(Constraint )

00:24:00

در این قسمت به ابزار های محدودیت گذاری برای بن ها میپردازیم و با چندتا از این ابزار ها آشنا میشویم

21
  • طراحی کاراکتر (Free projects)

00:15:00

در این قسمت به سایت های دارای تکستچر ها و مدل های آماده سر میزنیم و باهم پروژه های آماده را برسی میکنیم

22
  • طراحی کاراکتر (Architecture Models)

00:31:00

در این قسمت کاراکتر قسمت های قبلی را با استفاده از قوانین مدل سازی به روز رسانی میکنیم و چند نوع از این مدل سازی ها را باهم برسی میکنیم


نظرات کاربران در رابطه با این دوره

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .